Systemy przeładunkowe

RAMPY hydrauliczne z uchylną klapą najazdową w swej budowie oparte są na stabilnej, stalowej konstrukcji, wyposażonej w sterowany elektronicznie agregat hydrauliczny. Po podniesieniu platformy, klapa najazdowa opuszcza się do poziomu powierzchni załadunkowej samochodu ułatwiając przeładunek towarów. Klapa wyrównuje poziomy zmieniając swoją pozycję wraz ze zmianami wysokości nadwozia samochodu, spowodowanymi zmieniającym się obciążeniem w czasie przeładunku. W celu podniesienia bezpieczeństwa użytkowania platforma pomostu została wyposażona w boczną osłonę stalową zabezpieczającą przed przypadkowym przyciśnięciem stóp oraz w przycisk „STOP” pozwalający zablokować platformę pomostu w każdej pozycji, także pod pełnym obciążeniem.

Uszczelnienie bramowe uszczelnia przestrzeń pomiędzy naczepą ciężarówki a ścianą budynku, chroniąc towary przed wpływem warunków atmosferycznych. Ponadto pozwala oszczędzać koszty energii oraz zapobiegać powstawaniu przeciągów. Najbardziej typowe jest uszczelnienie fartuchowe typu wciskanego: wymiar zamawiany 3315 x 3750, głębokość 500 mm, wysokość fartucha poziomego 1200 mm, szerokość fartucha pionowego 575 mm, konstrukcja stalowa, kolor czarny, światło wjazdu 2050 x 2170 mm. Fartuchy, wykonane ze specjalnej czarnej gumy o odpowiedniej sztywności, posiadają białe paski, ułatwiające precyzyjne ustawienie ciężarówki. Teleskopowe złącza konstrukcji zapobiegają uszkodzeniu podczas dojeżdżania naczepy do uszczelnienia. Klapy i części ramy są dostarczane jako pojedyncze elementy co znacznie ułatwia ich transport oraz montaż. Wyposażenie dodatkowe stanowią odbojniki gumowe oraz naprowadzacze kół. Kurtyny paskowe wykonane są z nasuwających się na siebie pasków z miękkiego PCW, odpornego na działanie promieni UV. Występują w dwóch typach: standardowym i chłodniczym, co pozwala na stosowanie ich w pełnym zakresie temperatur (-45/+60 °C): chłodnie, magazyny, zakłady przetwórstwa spożywczego itp. Pozwalają na ochronę składowanych materiałów przed zmiennymi warunkami środowiska (promieniowanie cieplne, niska temperatura, wilgotność) oraz hałasem, kurzem, pyłem, owadami i przeciągami. Pasy z miękkiego PCW można stosować w każdym miejscu, niezależnie od częstotliwości ruchu, ze względu na ich doskonałą elastyczność i wytrzymałość mechaniczną.

Produkty | Technika przeładunku

Rampa hydrauliczna AMTRK-PRO

Rampa z językiem wychylnym przeznaczona jest do przeładunku paletowego wózkiem widłowym pojazdów ciężarowych typu TIR. Rampa wyposażona jest w wychylny język, który zapewnia szybki i bezpieczny załadunek. Klapa rampy z językiem wychylnym AMTRK-PRO zrobiona jest z wysokiej jakości blachy łezkowej o grubości 12 mm i posiada niezawodny, działający nawet przy dużych zanieczyszczeniach układ zawiasów. Dodatkowo klapa fazowana jest o 40 mm, co zapobiega uszkodzeniom kół w urządzeniach przeładunkowych.

Standardowe parametry techniczne AMTRK-PRO

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Długości nominalne

2000, 2500, 3000, 3500, 4000 mm

Szerokości nominalne

2000, 2250 mm

Wysokości konstrukcji

610 mm

Długości nominalne najazdu

400, 500 mm

Grubość blachy

(w zależności od nośności)

Nośność nominalna

6-12 ton (60-120 kN)

Standardowe kolory

RAL 9005 RAL 7042 RAL 5010 (farba dwuskładnikowa na bazie żywic)

Produkty | Technika przeładunku

Uszczelnienie standardowe AMTR-U

Uszczelnienie mechaniczne AMTR-U jest przeznaczone do doszczelnienia naczepy samochodu ciężarowego na stanowisku załadunkowym. Dzięki integracji z rampą przeładunkową nie ma konieczności zastosowania dodatkowych elementów chroniących przeładowywane towary. Podstawowym zadaniem uszczelnienia jest ograniczenie wpływu niekorzystnych warunków atmosferycznych na pracę w magazynie. Model AMTR-PRO posiada uniwersalne wymiary dla naczep typu TIR. Możliwe jest zaprojektowanie uszczelnień o niestandardowych wymiarach.

Charakterystyka AMTR-U

  • czołowe plandeki (górna i boczne) wykonane są z trójwarstwowego tworzywa PVC o grubości 3mm, odpornego na warunki atmosferyczne oraz urazy mechaniczne,
  • konstrukcja nośna uszczelnienia złożona jest z dwóch ram połączonych ze sobą przegubowo za pomocą czterech ramion i płaszcza,
  • konstrukcja nośna wykonana jest z lekkich profilów stalowych ocynkowanych ogniowo,
  • obrzeża uszczelnienia zabezpieczone są profilem aluminiowym,
  • całość zabezpieczona skośny dach, który unosi się pod wpływam nacisku od czoła,
  • uszczelnienie oznakowane jest ostrzegawczo żółtym kolorem na czołowych plandekach.

Uszczelnienie bramowe:

Uszczelnienie bramowe jest to wisząca konstrukcja stalowa ocynkowana, obudowana tkaniną. Elementy doszczelniające. Mają grubość ok.3 mm, wzmocnione są dodatkowo kilkoma warstwami włókna poliestrowego i obustronnie pokryte PVC.

STANDARDOWE PARAMETRY TECHNICZNE

Zastosowanie

Systemy przeładunkowe

Wysokość

3400 mm

Szerokość

3400 mm

Głębokość

600 mm

Fartuch górny

975 – 1000 mm

Fartuch boczny

600 – 675 mm

Standardowe kolory

Czarny

Współpracujemy z:

DITEX · BIGTOR · PROMSTAHL ·